بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتفاقات جالب در اتاق فرار

در محیط اتاق فرار معمولاً از وسایل و تجهیزات مکانیکی، الکترونیکی، دیجیتال، کامپیوتری و … که در زمان طراحی اتاق فرار بنا به داستان اتاق در نظر گرفته می شود و صرفاً جهت ایجاد و راه اندازی بازی مورد توجه قرار می گیرد و بازیکنان در زمان بازی این تجهیزات را نمی بینند، برخی تجهیزات دیگر وجود دارد که بازیکنان در طول بازی با آنها در ارتباط هستند، تجهیزاتی همچون، کلید، قفل، خودکار، برگه کاغذ، و باز بنا به نوع و داستان بازی از تجهیزاتی همچون، کتاب، انبردست، گوشی موبایل، ریموت کنترل و هرآنچه که به ذهن می رسد بهره گرفته می شود.

قالباً در اتاق فرار از آنجایی که بازیکنان همواره در طول بازی ذهن شان درگیر حل مسائل گاه پیچیده و گاه ساده می کنند، لذا در این زمان همچون دانشمندان عمل می کنند و وسایل موجود در اتاق فرار را در فضاهای بسیار عجیب قرار می دهند، یکی از این فضاهای بسیار عجیب که عمدتاً بازیکنان در زمان بازی برای قرار دادن وسایل و تجهیزات اتاق فرار انتخاب می کنند، جیبهایشان است، این بدان معنا نیست که آنها قصد سرقت و یا ربودن اشیاء را دارند، این امر صرفاً نشأت گرفته از هیجان بازی است و این امر برای مسئولین اتاق های فرار امری شناخته شده و طبیعی است، از اینرو معمولاً پس از خروج بازیکنان ولو آنکه موفقیت آمیز و یا فارغ از خروج پیروزمندانه بوده باشد، مسئولین اتاق فرار از بازیکنان سؤالی کاملاً تکراری را می پرسند و آن این است که: دوستان در زمان بازی که سرگرم حل معماها بوده اید؛ چیزی را درون جیب های مبارکتان پنهان نکرده اید؟ و باز از جانب بازیکنان جوابی آشنا و تکراری به گوش می خورد، نه ما حواسمون بود همه چیز را در جای خوش قرار دادیم، در این زمان یکی از بین بازیکنان مثلاً می گوید: اِ این چیه تو جیب من؟؟؟ کی اینو گذاشت تو جیب من؟؟؟ آقا/خانم من شرمندم حواسم نبود و در این زمان همگی با هم خواهند خندید. در اتاق های فرار پیش آمده است که بازیکنان وسیله ای را با خود برده اند و بعد از مدتی تماس گرفته اند و وسیله را بازگردانده اند.

 

اتاق فرار تهرومز

 

شاید باورتان نشود، ولی در اتاق فرار (اسکیپ روم) تهرومز هم دیده شده است، بازیکنان گوشی موبایل مربوط به بازی را داخل اتاق برداشته اند و داخل جیب خودشان گذاشته اند و گوشی خودشان که ارزشی چند برابر گوشی مربوط به بازی داشته را در اتاق جا گذاشته اند؛ پس از خارج شدن از محیط اتاق فرار حتماً جیب هایتان را بگردید تا مبادا چیزهایی را با خودتان برده باشید و حالا دیگر همراهتان نباشد و یا آنکه چیزهایی را با خودتان به داخل بازی نبرده باشید و حالا همراهتان باشد!

* اگر برای شما هم اتفاق جالبی توی اتاق فرار افتاده که فکر می کنید خوندنش برای بقیه هم جالب باشه، حتماً همین پایین در قسمت "نظر دهید" پیام بذارید که بقیه هم بتونن تجربیات جالب شما رو بخونن.

منبع:



نظر دهید